Barbie loves M·a·c

Image and video hosting by TinyPic
I februari lanserade Mac sin nya kollektion Barbie loves Mac, en serie med söta förpackningar, rosa färger och underbara namn, i sann Barbieanda. Dock är det inte förrän nu jag har tagit en titt på kollektionen, och oh my, behöver jag säga att jag är förälskad? Visst, förpackningarna är inte så speciella - men färgerna. Mm. Du kan ta en titt på hela kollektionen här. På bilden syns en bit av kollektionen; Barbie Loves Mac Lipglass i färgen Happy Gal, Glimmershimmer i Loves Pink, Barbie Loves Mac Beauty Powder  i den sockersöta nyansen Pearl Blossom, Barbie Loves Mac Eye Shadow i den ljust rosalila nyansen Whistle och Nail Lacquer i den underbart underbara nyansen Steamy (habegär på hög nivå!)

Kommentarer
Linda

Jag är OTROLIGT nyfiken att få reda på hur man gör så fina collage!

2007-03-10 @ 17:45:48
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Åh, det är faktiskt inte så svårt egentligen, tar bara en del tid :) Har gjort hela i Paint, så man behöver inga speciella program heller :) Jag kan berätta precis hur man gör om du vill, det är bara att fråga vad du undrar så svarar jag ;)

Tack förresten, blir jätteglad! :)

2007-03-10 @ 17:58:40
URL: http://www.mln.webblogg.se
Linda

Ok... Hm, har faktiskt försökt lägga in bilder på paint (det gick) men sen när jag skulle fixa in det på bilder, tog det ett tag sedan kom det fram "sidan kan inte visas". Så har det blivit varje gång jag har försökt, har ingen aning vrf det blir så.
För övrigt är din blogg jätte snygg!

2007-03-13 @ 16:59:16
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Hm, jag fattar inte riktigt vad du menar, är det när du ska lägga in bilderna i bloggen som det inte funkar? Om det inte gör det och inte har gjort det på länge - mejla supporten så fixar de det! :) Du bara trycker på "hjälp" längst upp i högra hörnet (på det mörkgråa) när du är inloggad, och så skriver du bara ett mejl :) Åh, tack så jättemycket, blir så himla glad! Tack! Din blogg är också jättefin, och framför allt jättebra! :D

2007-03-13 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback