Skolavslutning!

Idag var vi med hela åttan och badade i Husbygropen (en pytteliten sjö med alldeles turkost och klart vatten, jättehärligt!) och efter det så åkte jag E och M hem till M, där vi tillbringade eftermiddagen. M och jag bestämde att jag skulle sova hos henne inatt, så vi kan göra oss iordning till skolavslutningen (imorgon!)tillsammans. Efter skolavslutningen imorgon ska jag och min dansgrupp dansa vid någon grej som anordnats där jag bor, det är liveband och så som uppträder, och så ska vi dansa. Dagen efter det, i övermorgon åker jag på kryssning till Finland, och efter det så blir det dansskola i några dagar. Det är mycket som händer just nu ;)

Morgondagens outfit (eftersom jag sover hos M blir det inga bilder, men use your imagination):

Vit axelbandslös klänning med blått mönster, BikBok
Vita tygballerinor med rosett, Indiska
Silverhalsband med hjärtberlock, Doppresent

Mer än så blir det inte, hoppas ju på värme imorgon! :) Vad ska ni göra de närmsta dagarna?

Kommentarer
Linda

Hoppas du får det bra!!
Det låter superfint!!
Hmm.. Jag vet inte riktigt.. Ksk till min morbror.. Har inte bestämt så mkt än..

2007-06-12 @ 21:44:31
Malin

Ja, det fick jag det verkligen, hade jätteroligt :D Tack så jättemycket, din skolavslutningsoutfit var verkligen skitsnygg den också! Låter roligt det också :)

2007-06-15 @ 11:57:18
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback