Het helgdate med de rosa fleecebyxorna

Helgen har tillbringats med L som sov här inatt (hon bor typ en mil härifrån, så det blir jobbigt ifall hon måste åka hem med buss typ halv två på natten) Morgonen har ägnats åt att se klipp från The Ring på Youtube, äta chips (i L's fall) och vingummin (i mitt fall.) Och lite frukost därimellan. Nu har hon åkt hem, hon var tvungen att förbereda den muntliga redovisningen i engelska. Det måste jag också göra, men jag orkar seriöst inte. Sitter framför köksbordet i enormous t-shirt som räcker mig till knäna och jordgubbsglassrosa fleecebyxor. Aldrig har man varit hetare.

Nu ska jag äta lunch, sopa upp sockret som jag spillde ut under bordet och göra alla en miljon läxor. Puss!


Kommentarer
A-K

Tac för att jag fick lösen och användarnamn! Men varför har du satt lösenord på din blogg? Den är ju så fin!

2007-01-28 @ 14:14:59
URL: http://pinkyspinky.blogg.se
Malin

A-K: Så lite så :) Och TACK (L) Men det är så att en person som jag inte vill ska läsa den här bloggen har fått reda på adressen, och då fanns det inget annat att göra än att sätta lösenord på den :/ Hoppas att jag kan ta bort det om ett tag, men tyvärr så tror jag inte det.

:)

2007-01-28 @ 14:19:25
URL: http://www.mln.webblogg.se
2007

men, rosa mjukisbyxor är för sött :D vill också ha ett par ju :p

2007-01-28 @ 16:00:03
URL: http://noll7.blogg.se/
2007

du, btw om du får tag på den här personens IP-address kan du blocka den! fast då kan den ifrsg läsa din blogg från andra ställen, vilket den kanske gör :/ men, jag förstår dig, vill heller inte att en person eller flera peroner ska läsa min blogg så jag försöker att bara ge ut addressen till vissa personer :p

2007-01-28 @ 16:01:33
URL: http://noll7.blogg.se/
lizzy

haha det är ju skönt att gå runt med en big t-shirt och mysbyxor på en söndag :D och jag förstår dig också med det där vfr du har lagt lösenord på din blogg.. jag har också tänkt att göra det, men äsch.. det får vara som det är. jag tycker du ska följa 2007s råd med att blocka personens IP-adress (om du vet vilken den är).. fast då är ju problemet att den kan läsa din blogg från andra ställen men.. yez. fast det är väl lika att ha lösenord på din blogg egentligen, då vet du ungefär vilket folk som läser din blogg.

2007-01-28 @ 16:12:15
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

2007: Har också tänkt på det, men det är som du säger, personen kan ju läsa från andra datorer :/ Hur blockar man någons IP-adress förresten? :P Haha, ja, rosa mjukisbyxor är faktiskt rätt sött, även om det skulle vara lite pinsamt att bli sett offentligt med dem ;)

Lizzy: Precis, det är det som söndagar är till för ;) Och precis som du sa, det är skönt att man kan bestämma/veta vilka som läser bloggen och så, jag har liksom gett ut lösenordet till alla som jag vet läser min blogg :) Och på så sätt kan jag också skriva lite mer "privata" saker :)

Tack så jättemycket både Lizzy och 2007 för hjälpen! :D Skulle bli ännu gladare om någon berättade lite mer om det där med att blocka IP-adresser ;)

2007-01-28 @ 16:28:49
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback