Breaking News

  • As you all might know så är Olympus Fashion Week i New York i full gång och jag kan inte säga att jag bara är lite avundsjuk på alla som får vara i det vackra (men iskalla) New York och gå på modevisningar (snacka om bra kändisspotting) och överhuvudtaget se The Big Apple!
  • För alla oss Ben&Jerry's-älskare så kommer en glad nyhet ofta i en burk. Den här gången i en chokladdoftande, liten sådan. Yepp, Ben&Jerry har lanserat ett lipbalm som än så länge finns i två olika dofter/smaker - Chocolate Fudge Brownie och Chocolate Chip Cookie Dough. Behöver jag säga att jag är sugen på att prova? Men, mitt alldeles, alldeles underbara Rosebud Strawberry Lipbalm (som doftar bäst i världen) duger mycket bra så länge.
  • Och lite mer internt, imorse måste Stockholm slagit det här årets rekord i kyla i alla fall, -16 var det när jag skulle till skolan. USCH. Som tur var fick jag skjuts av E's mamma, men det var typ lika kallt i bilen som ute, haha ;)

Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer
2007

herregud, jag måste prova B&J's lipbalm, vet du vart det finns att köpa? det har inte kommit till sverige än va?

2007-02-07 @ 20:56:30
URL: http://noll7.blogg.se/
Malin

Nope, vad jag vet har det inte kommit till Sverige än. Men i USA vet jag var det finns, i B&J's egna affär, en ligger på Broadway torr jag. Man kan även beställa på deras hemsida, dock är jag tveksam ifall de levererar till Sverige. Säger till om jag får reda på någonting mer :D

2007-02-07 @ 21:10:43
URL: http://www.mln.webblogg.se
Cassandra

Själv äger jag också ett Rosebud, strawberry lipbalm, mumma! Luktar himelskt, emn tyvärr inte det minsta färg/glans på mina läppar :(

2007-04-11 @ 15:13:02
URL: http://unikacassandra.blogg.se
Malin

Jag vet, det luktar så otroligt underbart! Jag är kär i det ;) Nej, så mycket färg och glans syns inte på mina läppar heller.. fast doften väger nästan upp det ;)

2007-04-11 @ 21:28:50
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback