Shopping + Danmark = ?

Image Hosted by ImageShack.usPå torsdag åker jag till Malmö, för att sen fortsätta till Danmark och Köpenhamn (och efter det tråkiga Skagen, men det är en annan historia) där jag såklart hoppas hinna med en del shopping. Har aldrig varit där förut, så jag har ingen koll alls på vilka affärer som finns, vilka som är måsten och vilka som man med gott samvete (hehe) kan hoppa över. Eller om det finns någonting annat som man absolut måste se eller göra. Så, är det någon i min beloved läsarkrets som möjligen varit i Köpenhamn förut och vet? Eller inte varit där, men vet ändå? Skulle bli så glad om någon (eller förhoppningsvis några) kunde hjälpa mig. Nu, stranden med M och E. Vad ska ni hitta på idag?

Update: Haha, fattar inte att jag så totalt missat att jag kommer vara i Köpenhamn under modeveckan! Fatta vilken tur! Okej, jag kommer nog inte märka sådär överdrivet mycket av det, men ändå.


Kommentarer
lizzy

vad kul det låter :) jag har varit i köpenhamn när jag var jätteliten, där vid 3-årsålder så jag kommer inte alls ihåg hur det såg ut där men.. men du ser väl ungefär vilka affärer som ser ut att ha något intressant, det brukar ju räcka att gå förbi o titta in snabbt i affären så brukar man se om det är någon affär som verkar intressant :)

2007-08-08 @ 19:50:28
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Hoppas att det ska bli det iaf :) Ah, haha, jag fattar att du inte kommer ihåg något ;) Men du har rätt, det är bara att kolla omkring lite tills man (förhoppningsvis) hittar något bra :D

2007-08-08 @ 23:09:45
URL: http://www.mln.webblogg.se
amelie

har vart i köpenhamn ganska mkt, men då har det främst inte varit för shopping... men ströget är en mysig gågata med många butiker :)

2007-08-09 @ 00:06:06
URL: http://ameelie.blogg.se
Malin

Ska inte heller åka dit främst för shopping iofs, men det kan ju iaf vara kul att kolla lite :) Tack så mycket för tipset :D

2007-08-13 @ 10:57:41
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback