Breaking News - Celebrity Gossip

- Britney Spears har spelat in en ny låt. Ja, ni läste rätt, sönderfestade, rakade Britney har spelat in en ny låt vars namn än så länge är oklart. Klicka här så får ni höra den, och här så får ni texten. Är rätt förvånad, trodde att det skulle dröja ett bra tag innan hon började spela in nya låtar, men icke. Dock har jag hört att låten är inspelad på "krav" från Britneys fans som ville höra hennes "riktiga" röst, alltså som inte är ändrad på digitalt eller någonting. Om det stämmer eller inte är en annan fråga. Så... what do you think?

Update: Läste Perez Hiltons blogg, och var såklart tvungen att lyssna på, vad han sa var, ännu en av Britneys nya låtar. Som tur var visade sig låten vara ett skämt. Tack för det. "I'm Britney Spears and I'm shaking my ass".

- Carolina Gynning flyttar efter inspelningarna av Idol 2007 över till kanal 5 som ska sända hennes nya tv-program. Varje avsnitt av programmet kommer vara som en minidokumentär där hon bland annat kommer gå i kloster, sitta i amerikanskt fängelse, delta i en amerikansk skönhetstävling och ta upp frågor som plastikkirurgi, droger, porr och sex. Hon kommer även försöka banta ner sig till den berömda "size zero", storlek 32 eller XXS i svenska mått mätt, direkt i tv, för att visa "hur farligt det är". Ehm säger jag. Men jag skulle gärna kolla på ett avsnitt eller så, bara för att se vad det är. Synd, synd, synd att inte jag har femman då. Buhu.

- Det är inte bara Paris Hilton och gravida Nicole Richie som nyligen fått fängelsestraff i bland Hollywoodcelebriteterna, nej nej. Även Lindsay Lohan är nu dömd till fängelse - i en dag. Dessutom får hon tio dagars samhällstjänst, genomgå en kurs för personer som blivit offer för rattfulla och dessutom fortsätta på sitt arton månader långa rehabiliteringsprogram och böra hundratals dollar. Anledning? Lindsay körde rattfull (surprise!) och körde rätt in i en palm med sin lyxbil. När hon blev tagen av polisen hade hon dessutom kokain på sig. Smart.

Kommentarer
Joy

låten var inte speciellt bra enligt mig, men jag har nog aldrig vart särskilt förtjust i brittans låtar!
och gynnings program låter spännande, men på något sätt låter det lite likt tyras show.

2007-08-25 @ 19:03:06
URL: http://memorial.bloggspace.se
Malin

Tyckte inte heller alls om låten, däremot så fastnar den, har gått och sjungit den halva dagen trots att jag bara hört den en gång ;) Har inte tänkt på det förut, men faktiskt, när du säger det så är de rätt lika. Fast Carolinas blir väl lite mer dramatiskt..

2007-08-25 @ 20:15:01
URL: http://www.mln.webblogg.se
Joy

nej, vad jobbigt! jag hatar när en låt nålar sig fast i ens huvud! hahaha, dör tar du i...lite för lite, jag tror gynnings "show" kommer bli superdramatisk och säkert värsta floppen ;)

2007-08-25 @ 20:44:45
Malin

Jag vet, speciellt om man inte gillar låten. Vilket typ alltid händer mig, kan gå och sjunga i dagar på låtar jag verkligen hatar. Haha, ja, okej, lite är väl en underdrift då ;) Kan inte tänka mig Tyra instängd på ett amerikanskt fängelse (okej, inget annat fängelse heller för den delen), och inte heller banta ner sig till size zero ;)

2007-08-25 @ 21:13:25
URL: http://www.mln.webblogg.se
lizzy

jag måste verkligen se carolina gynnings pogram, som du säkert redan vet då är jag ju ett stort fan av henne. kul när hon är med både i idol 2007 och i ett eget tvpogram :)

2007-08-26 @ 11:37:41
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Jag vet, tänkte på dig när jag skrev det ;) Precis synd bara att hon och Carina Berg bara kommer leda halva Idol, finalerna och det kommer Peter Jihde (som jag verkligen inte gillar) att vara programledare för :/

2007-08-26 @ 17:02:59
URL: http://www.mln.webblogg.se
Joy

men, vet du? tyra besökte ju ett kvinnofängelse en gång, gynning måste ha fått insperation!

2007-08-26 @ 18:52:54
URL: http://memorial.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback