Trodde jag ja..

Idag skulle jag få hem mina efterlängade E.Funkhouserprodukter. Ett rouge, en vattenfast kajal och en tredelad concealer (en med blå pigment, en med röda pigment och en eye makeup base.) Trodde jag ja. Hon som jag köpte sminket av hade glömt concealern hemma, så den ska jag få på torsdag, och kajalpennan hade tillfälligt slutat tillverkats eftersom att det var något produktionsfel på fabriken over there. Men rouget fick jag hem i alla fall (I nyansen Camp, ser helt hemsk ut i förpackningen, men är jättefin på) och som kompensation för förseningen av kajalpennan så fick jag en ögonskugga till, som egentligen kostar 250:-! Snacka om att jag blev glad :) Ögonskuggan var i nyansen Ravishing, mörkbrun med lite skimmer i. Är lite mer rödbrun och skimrande än vad det ser ut på bilden, men det går ju inte att få färgerna att se exakt likadana ut på kort som i verkligheten.

Image Hosted by ImageShack.us

Idag har jag praoat (ville så gärna vara ute när det var så skönt, så jag har typ sopat utanför kontoret hela dagen, haha), tränat med J, pratat lääänge med M i telefon och så hade jag tänkt att ringa och boka en klipptid, men jag glömde bort det, och det kanske är lite sent nu ;) I helgen ska jag tävlingsdansa, ska bli jätteroligt! Kommer åka dit på lördag morgon och komma hem på söndag eftermiddag. Ser fram emot det så himla mycket, vi kommer ha så kul! Nu ska jag sova, måste upp tidigt imorgon. Godnatt :)


Allting slår ut nu, alla buskar, alla träd och alla blommor. Sommar! Bilderna är från i söndags, till vänster en hyacint och till höger en syrenbuske. Gud, jag har typ bilder på växter varje dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback