Potentiella skolavslutningsklänningar

Jag är av den typen som alltid köper ny klänning (eller byxor eller whatever jag har på mig) och oftast nya skor Image Hosted by ImageShack.usockså till varje skolavslutning. Det har alltid varit så liksom. I år är jag på jakt efter en söt, vit klänning. Har kollat lite på Gina Tricots hemsida, och hittat en del söta, enkla saker som jag mer än gärna skulle sätta på mig på avslutningen om de är lika fina i verkligheten som på bild (vilket de tyvärr sällan är..) Har också funderat lite på att köpa den här också, fast i vitt eller rött. Ska ju till stan imorgon, så jag får se om det blir något köp. Har någon något annat tips på söta, enkla, vita klänningar? Och vad har man för skor och accessoarer till en enkel, vit klänning? Hjälp mig alla fashionjunkies därute! :)

Kommentarer
lizzy

åh jag älskar ginatricots klänningar :) var själv och köpte en vit mjuk (vad heter tyget? haha, hjärnsläpp) klänning från ginatricot idag :) den är jätteskön och är garanterat jätteskön till sommaren. den kostar 199 kr (tror jag) så det är ju inte specielt farligt dyrt heller :)

2007-04-28 @ 22:06:30
URL: http://lizzzien.blogg.se
Malin

Jag också, de är så söta! :D Jag såg den i din blogg, den är hur fin som helst! :D Nej precis, 199:- är ju ett skitbra pris för en jättesöt klänninga! :)

2007-04-29 @ 19:22:36
URL: http://www.mln.webblogg.se
Cassandra

Åh, vilken söt!
Jag kläste att den var slut i små storlekar :(
Om jag ser den i en hyffsatt liten storlek så kan jag lägga undan den till dej, om du vill?
Och då menar jag inom stockhlms området :)
Kram

2007-04-30 @ 14:16:08
URL: http://unikacassandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback