Nivea, John Chris och en förkylning

Var jättemysigt inne stan nu på eftermiddagen, men jag mår verkligen hur illa som helst (plus att jag är riktigt Image Hosted by ImageShack.usförkyld, jag nyser och det rinner ur näsa och ögon hela tiden.) Köpte en typ chokladbakelse eller vad det var, men den var så jävla äcklig. Typ chokladsmörkräm och någonting. Uhh! Mår illa bara jag tänker på den :/ Hann inte med någon shopping, sprang bara in på JC och hämtade ut den tonade dagkrämen från Nivea (hur mörk som helst naturligtvis. Får se om jag över huvud taget kan använda den) som man fick gratis om man köpte senaste VR. Usch vad jag låter neggig till allting, men jag är inte direkt på topp just nu.. Ikväll blir det engelskaläxa och fortsatt kollande på OC-boxen hemma i E's källare. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback