I valet och kvalet

Jag och E hade jätteroligt igår, lagade hur god mat som helst (Rigatoni al dente med prosciutto och mozzarella- och parmesansås!) Sen gjorde vi lite drinkar, åt glass, godis och kollade på film. Sen somnade vi, och sov tills en halvt hysterisk E väckte mig och sa att hon var helt säker på att hon hört steg i trappan. "Det var säkert bara elementen, eller kylskåpet eller vad som helst" svarar en halvsovande jag. Men E är säker på att någon gick i trappan, och jag känner hur paniken börjar komma krypande. Jag blir typ paralyserad medan E tar en sax och går ner på nedervåningen. Vi kollar runt överallt, men hittar, of course, ingen. Vi ramlar ihop i en hög på mattan, och gör sen te (rabarber&grädde hette smaken, hur gott som helst!) Sen är vi för.. vakna för att kunna sova, och börjar kolla på film istället, och somnar vid fyra. Åt frukost vid ett och åkte in till stan. Hittade hur många fina klänningar som helst på BikBok (var tvungen att kolla efter skolavslutningsklänning där, eftersom att min älskling inte fanns på någon Gina Tricot i typ hela stan) och ville köpa allihopa. Det slutade med två. Fast jag kan bara behålla en. Men, frågan är, vilken? Nu får ni hjälpa mig, för jag vet verkligen inte vilken jag ska behålla. I trust you! :D

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Hjälp mig ur min beslutsångest! Vilken ska jag behålla? Den blommiga klänningen med smock och avtagbara axelband eller den vita med rosa band baktill och avtagbara axelband (yes, den också)?

Nu ska jag gå och lägga mig snart, är så grymt trött. Rekommenderar inte att somna klockan fyra, vakna klockan elva och sen vara i stan hela dagen. Och, ett tips på vägen, klä er inte som Britney imorgon ;)

- 32 skoldagar kvar till sommarlovet!

Kommentarer
lizzy

åh det låter som att nu hade en jätterolig kväll :) gott det låter med rabarber och grädde te. åh gud vad fina båda klänningarna var :) du behöver inte vara orolig, vilken klänning du än väljer så blir det bra. båda var supersnygga :) men personligen så skulle jag ha valt den nedersta (den vita med rosa band) för jag tycker inte att JAG passar specielt bra i blått. men du ska ju ta den du känner för :) båda var fina hur som helst så vad du än väljer så blir det toppen :)

2007-04-30 @ 10:21:32
URL: http://lizzzien.blogg.se
Cassandra

Gud vad roligt det låter! Rabarber grädde är godaste te smaen, näst intill Grönt te :)
Jag skulle ha valt den blå blommiga, tror jag.
Syster min har den där vita, och hon ångrar sej lite, den kanske är lite för fin för att kunna strosa runt i i sommar?
Men men, båda var underbara!
Hoppas du kan bestämma dej ;)
kram

2007-04-30 @ 14:09:01
URL: http://unikacassandra.blogg.se
mathilda

ooh du är i min smak. rabarber&grädde slår det mesta! :D
jag tycker båda var superfina, men den vita varändå finast :)

2007-04-30 @ 15:15:41
URL: http://mathoe.blogg.se
Linda

Haha, sån där är verkligen jag! Jag inbillar mig en jäkla massa saker..
Jag skulle nog säga den vita klänningen, men om du vill sticka ut, ta den blommiga!
Du var sjukt fin i båda!

2007-04-30 @ 16:40:04
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Malin

Lizzy: Ja, vi hade verkligen jätteroligt :D Och ja, det var verkligen hur gott som helst! Älskade det! Ska köpa det.. eller be mamma köpa det ;) Åhh, tack så jättemycket! :) Har så svårt att bestämma mig, just för att jag tycker båda är så fina :)
Cassandra: Vi hade verkligen roligt :D Grönt te har jag faktiskt aldrig smakat, men det borde jag nog göra snart ;) Det är precis så jag också tänker, den vita passar nog bäst på skolavslutningen, men den blåblommiga kan man ju liksom använda fler gånger :) Tack för hjälpen! :D
Kram!
Mathilda: Haha, ja, det är så himla gott! Tycker också båda är jättesöta, men det enda är att den vita kanske inte går att använda lika många gånger, och så är den dyrare :) Tack för hjälpen! :D
Linda: Gud vad vi var rädda alltså, har typ aldrig varit så rädd. Trodde att någon skulle rusa upp för trappan och sticka en kniv i oss vilken sekund som helst ;) Okej, tack för hjälpen :) Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :D

2007-04-30 @ 16:55:53
URL: http://www.mln.webblogg.se
evelina

jag skulle behållt den vita! :D

2007-05-01 @ 18:00:10
URL: http://delightful.blogg.se
Malin

Det blev den blommiga nu, men tack så jättemycket för hjälpen ändå :) Åh, det är nästan så jag ångrar mig lite nu. Alla tycker att den vita var finast.

2007-05-01 @ 18:36:52
URL: http://www.mln.webblogg.se
Melinda

Nä! :)
Visst var den vita också fin, men jag tycker helt klart den blå var snyggast! Faktiskt. Kram!

2007-05-16 @ 11:51:26
Malin

Vad bra! :D Känner hur min beslutsångest lättar här ;D Tack så jättemycket :) Kram!

2007-05-16 @ 23:44:22
URL: http://www.mln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback