Randigt, kamel och lite spets

 
Har inget Photoshop för tillfället, vilket leder till lite tråkigare inlägg. Nu när jag varit utan det i någon vecka har jag verkligen insett att det är världens bästa program, förstår inte hur jag klarade mig utan det...

Hur som helst; Lindex är en affär som jag aldrig riktigt tagit mig tid att gå in i, har liksom alltid tänkt att det inte varit något för mig. Men nu känns det som att de ändrat koncept lite och börjat fokusera mer på fina, enkla baskläder, vilket jag faktiskt gillar. Titta bara på dessa godbitar ovan, skulle inte säga nej till någon av dem! Särskilt inte koftan i angoramix, hur fin skulle inte den vara till ett par brunbrända ben och en klänning en augustikväll?

Kommentarer
Cassandra

åh, koftan vad hur snygg som helst! vill ha!

2011-02-20 @ 17:22:39
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback