Valborg

Åh är helt död idag! Var rätt otaggad på att gå ut igår, speciellt då jag inte gillar Valborg så mycket, men det lockade inte så mycket att sitta hemma en fredag heller så jag släpade mig iväg. Åt först middag med några av mina tjejkompisar, och sen drog vi till en fest där jag stötte på en massa människor som jag inte träffat på flera år, var riktigt kul. Gick hem sen vid fyra kanske, och så kollapsade vi tre stycken i M:s lilla 105-säng. Typ trettio centimeter var att ligga på alltså. Behöver kanske inte tillägga att jag inte sovit så jättebra.

Vet att jag lovade att visa kläderna från Zara idag förresten (eller det blev bara ett klädesplagg nu eftersom kjolen jag köpte fick åka tillbaka då dragkedjan var trasig), men jag är så himla trött just nu att jag bara tänker gå och dö lite i min säng. Imorgon ska jag visa det plus lite annan shopping, lovar! Vad gjorde ni igår förresten?

Kommentarer
Jenny

Hej Malin! Kul att du har blogg, som jag snubblade in på. Trodde du va med Matilda på valborg, men icke. Nu måste jag förhöra henne om vad hon hade för sig. ;)

2010-05-08 @ 18:36:12
URL: http://mamselljenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback