Monday

Godmorgon! Sitter här och äter frukost och laddar lite inför den här skolveckan. Den kommer bli så jävla jobbig rent ut sagt, har tre kursprov som jag måste få MVG på allihop plus tre inlämningar i NkB och HiB. Något som är lite roligare i alla fall är att vi äntligen bokat hotell till vår NYC-resa! Allt känns liksom lite mer verkligt nu, även fast jag knappt kan fatta att jag ska få åka dit. Vi ska bo nere i TriBeCa på ett superfint hotell som bara ligger ett stenkast från Century21. Hur bra?!


   Fatta att äta frukost till den här utsikten varje morgon!


Kommentarer
emmi

sv: Åh visst är det! =) Tunkian är från Gina, har för mig den inte var speciellt dyr heller!

2010-05-24 @ 17:08:44
URL: http://twixipixi.blogg.se/
AMANDA FALK

gud vad underbart fruksot ställe :D lycka till med din vecka!

Sv: det lät faktiskt riktigt gott :)

Good night & sleep perfekt!

2010-05-24 @ 22:51:38
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback