Klagar lite

Alltså, vad fan är felet med vädret egentligen? Här är man glad för att det äntligen blivit maj, och så går man ut och så är det typ istid igen. Läste också på någon löpsedel att det ska bli 25-30°C i Finland i helgen, men att den varmluften TYVÄRR precis hoppar över Sverige. Vad fan är det liksom!? Jag vill också ligga och sola mitt bleka ansikte! Haha, känner mig som en tant som sitter här och klagar på vädret, men vafan, nu är det väl dags för lite sommar?

Anyhow, tråkig uppdatering idag, men jag har varit tvungen att plugga sönder. Men jag lovar att slänga in ett par inlägg imorgon på förmiddagen då jag inte börjar förrän 14:00! Nu blir det sova som gäller, sleep tight ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback