Up and going

Låg helt död hela dagen igår, men nu känner jag mig nästan frisk igen. Skönt, även om jag har en hel hög med plugg (och olästa blogginlägg) att ta igen nu. Jag har så himla mycket i skolan just nu, innan jag slutar skolan om en månad har jag kursprov i nästan alla ämnen, en ångestredovisning på 30 (!) minuter i ShB, två inlämningar i fotografisk bild, nationella i MaB, ett NkB-prov samt ett gigantiskt och betygsavgörande prov i HiB. Fyfan, får ångest bara av att tänka på det.



Men det är i alla fall exakt en enda liten månad kvar tills vi sitter på planet till Rhodos i alla fall, det gör allting ganska mycket lättare kan jag säga. Plus en annan rolig grej som jag och mami håller på med just nu, berättar snart...

Kommentarer
AMANDA FALK

härliga bilder :D

Sv: ja strandbryggan är jätte mysigt!

Have a nice friday!

2010-05-14 @ 14:31:39
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback