Stressar

Fan vilken stressig dag! Vaknade imorse och märkte att jag försovit mig en timme då strömmen hade gått och min väckarklocka därför inte ringt. Stressade iväg till skolan där jag satt fast i några timmar (visst är det surt att vara tvungen att sitta inne när det är drygt 23ºC ute?), stressade sen hem för att hinna slänga i mig lite mat och sen iväg till dansen. Hade uppvisning ett av tre idag, och är verkligen helt slut. Ska lägga mig och dö lite i soffan nu, men visar några roliga saker som kom med posten idag om ett litet tag. Puss!


 Liten bild på vår underbara grupp, snodd från Facebook. Svettiga som fan, men glada i alla fall!


Kommentarer
Johanna The Dreamer

(sv) Ja det är det absolut godaste!!!

2010-05-21 @ 08:44:43
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/
Lizaaa

Åh vilken härlig bild, så fylld av glädje! Coola kläder också! vem av dem är du om man får fråga? :)

2010-05-24 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback