Skor, skor och lite mer skor

Har letat som en galning efter ett par snygga gladiatorheels (eller ja, typ med mycket remmar) i tan eller cognac i några veckor nu. Har nästan bara svarta klackar och vill verkligen jättegärna ha ett par bruna till Rhodos. Gärna lite chunky med en fin konformad klack i trä och lite platå. Men jag hittar ju INGENTING. Eller visst har jag hittat en del, men allt är antingen för dyrt eller slut i min storlek... Och inga av dem är sådär heeelt perfekta ;)

 
Så jag undrar nu, är det någon som har sett något par skor typ de ovan som kostar runt femhundralappen? Eller bara något ställe där det går att hitta fina skor överlag? Nätbutik eller vanlig affär spelar ingen roll. Skulle verkligen vara jättetacksam för alla tips för jag är sjukt trött på att leta nu.

Kommentarer
Cassandra

sv: Låter jättebra! Bäst att kameran inte dör dock, vore kul med NY bilder ;)



Åh, de första var sjukt snygga! Och som svar på frågan har jag sett snygga tanfärgade på DNA (?) :)

2010-05-13 @ 19:29:20
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback