Skola en masse

Har haft massor med plugg hela den här veckan och speciellt idag, så det har tyvärr bloggen blivit lidande av. Trots att jag är så himla skoltrött försöker jag verkligen kämpa in i det sista nu, vill gå ut med samma betyg som i ettan (alla MVG utom ett VG i Matte A.) Ligger dock lite osäkert till i både Spanska steg 4, Samhällskunskap och Matte B, så måste verkligen plugga ihjäl mig nu de sista veckorna. Jobbigt som fan, men försöker tänka att det kommer vara värt det sen när jag tar studenten med ett snitt som förhoppningsvis kommer ligga över 18. 



Har i alla fall unnat mig lite nätshopping idag. Blev en bikini och en klänning från H&M. Gillar verkligen bandeaumodellen men tycker den sitter så himla konstigt på mig, men hittade nu denna med formpressade kupor som jag hoppas passar bättre. Klänningen är från Garden Collection, hann precis snappa upp den innan alla tog slut! Leverans vecka 22 dock, vilket känns lite trist.

Nu blir det sängen för min del, ska upp tidigt imorgon. Sleep tight!


Kommentarer
Sarah

Har läst din blogg ett tag utan att kommentera alls (trist jag vet), men ville bara säga att jag tycker du är en sån himla inspirerande tjej! Skitbra betyg i skolan, jobb, tränar, verkar ha många vänner, otroligt duktig på kläder och sånt och har en massa mål och ambitioner i livet. hur orkar du allt egentligen? hur hinner du?



skulle va kul om du var lite mer personlig i bloggen dock, kanske la ut fler bilder från din dag osv. mer dagens outfits också!



annars keep up the good work, KRAM PÅ DIG

2010-05-06 @ 23:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback