Sentado a mi computadora

Sitter uppe i pappas lägenhet nu och skriver från min (!!!) dator. Den fick ett virus för några veckor sen kan jag ju tillägga för er som missat den otroligt viktiga informationen, haha. All musik och de flesta av mina bilder är kvar, men alla skolarbeten som jag gjort sen i åttan var borta. Inklusive fyra stycken A4 med instuderingsfrågor till ett prov som jag har snart. Så nu måste jag lägga typ tio timmar på att göra om alla, fy fan...



Har gjort Coopertestet idag i alla fall, och förbättrade mitt resultat med en och en halv minut från förra året! Sprang på tolv minuter prick nu. Så det är jag i alla fall nöjd med, även om mina lårmuskler är helt döda för tillfället. Nu ska jag duscha och sen möta upp L för en fika i stan. Efter det åker jag hem till S för att sova över, ska prova ut en massa scenkläder till dansen imorgon vilket ska bli riktigt kul. Vi hörs förhoppningsvis senare idag, annars imorgon eftermiddag. Ha det super, puss!

Update: Okej, av någon anledning funkar Bluetoothen fortfarande inte, så det blir tyvärr inga bilder idag heller. Skittrist med en blogg utan bilder, jag vet, men ska försöka fixa så snabbt jag bara kan! Ni får en på Lauren och Lo så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback