Mors dag

Godmorgon på er! Hoppas alla har kommit ihåg att göra något extra fint för sin mamma idag. Själv väckte jag min fina, fina mamma med frukost på sängen och ett presentkort på Beauty & Spa Center som ligger på Lästmakargatan här i Stockholm. Det är en hudterapeutskola egentligen, så alla behandlingar är lite billigare än om man gått till en vanlig salong, men jag tycker de är precis lika professionella och duktiga som alla andra. Ett tips till alla som vill unna sig en vaxning, ansiktsbehandling eller fransfärgning, men vill komma undan lite billigare. :)


Nu ska jag träffa en kompis i stan för lunch i solen, och sen ikväll blir det morsdagsmiddag med mormor och mamma som gäller. Ha en jättehärlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback