Kvällsinlägg

Vi kan ju alla ropa i kör vad den dåliga uppdateringen beror på, haha. PLUGG. Fy fan vad jag har kämpat med Tokyo SEK 179, Nelly Accessories - NELLY.COMskolan de senaste veckorna. Men idag var terminens sista pluggdag, så nu är det äntligen, äntligen över. Har i och för sig tre prov imorgon, men efter det är det slut eftersom betygen sätts på onsdag. SLUT, kan knappt fatta det. Är så sjukt stolt att jag över huvud taget tagit mig igenom det här året, tvåan är helt klart det jobbigaste året jag någonsin haft skolmässigt. Ni ettor har ju inget att se fram emot direkt, hehe.

Unnade mig en liten väska från Nelly i alla fall nu när jag var klar, en 2.55-inspirerad sak som jag fick för 161:- med frakt och allt. Det gillas! Behövde verkligen en axelremsväska nu till Rhodos, för hur fint det än är med kuvertväskor går det ju inte att komma ifrån att det är ganska opraktiskt när man dansar. Nu ska jag sova, men vi hörs imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback