Jupe et chandail


Så himla härligt väder idag! Tog en rejäl sovmorgon i morse, och efter det har jag bara legat ute på altanen och läst Da Vinci-koden hela dagen. Har fått lite färg faktiskt, även om det mest yttrar sig som prickar i både ansiktet och på armar och ben. Vill ju bli brun, inte fräknig!

Här kommer i alla fall det jag shoppade i torsdags - bättre sent än aldrig, eller hur? Den marinblå/creme-randiga tröjan är från Zara, där jag även köpte en volangkjol med en grov dragkedja på baksidan. Den fick dock åka tillbaks till affären i fredags då jag upptäckte att den var trasig, och det inte fanns några fler exemplar i min storlek. Trist! Den andra puffiga, orangeröda drömmen är från H&M Trend. Tycker verkligen att den är otroligt fin, men vet inte om den kanske är på gränsen till att vara för flickig och för vippig. Vad tycker ni, keeper eller inte?

Kommentarer
Cassandra

sv: brillsen kostar 129 kr :) tror tyvärr det är slut, fick leta omkrign hela stan som en galning efter ett par :( men vita&rosa finns kvar, och de rosa var riktigt tuffa :D



åååh, sjukt vad snygg puffkjolen var! Men kanske lite för flickig som du säger? Eller njeh, beror ju på vad man har till! :)

2010-05-02 @ 22:17:42
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback