Jag ska till...

 

 ... NEW YORK! Mamma och jag bokade precis biljetterna, 2:a september åker vi och är borta i sex dagar. Är så sjuuuuuuukt lycklig just nu, NYC har varit mitt drömresemål alla kategorier sen några år tillbaks. Kan inte sätta fingret på varför, det är bara nåt med atmosfären som verkar helt underbart. Och sen att kunna se alla Sex and the City- och Gossip Girl-hotspots, gå promenader i Central Park och the Village, åka upp i Empire State Building och framför allt all shopping lockar ju också såklart, haha. Kommer nog inte ha så mycket pengar när jag är där dock eftersom jag inte kommer hinna jobba så mycket i sommar, men ändå. Hur fantastiskt? Hoppas bara att dollarn hinner sjunka under sjukronorsstrecket innan vi åker, det skulle vara ännu mer fantastiskt.

Kommentarer
Cassandra

Sv: Haha, jag använder fränt hela tiden! Låter verkligne heltöntigt insåg jag nu, haha!



Men ÅÅÅHÅÅ! Nu dör jag!! Grattis, eller hur säger man? Du får new yorka för mig med!! :D

2010-05-10 @ 11:18:21
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
AMANDA FALK

fy fan vad rolgit .D vi skulle åka runt till massa ställen i USA i somamr i 3 veckor men sen fick pappa ingen semester.. aja, ska bo hs honom i 6 veckor ialalfall och sen blir det en mauritius resa så det är inte tråkigt precis :D men NY, jag vill diiiiiiiit!!!!

Ha en super bra start på veckan!

2010-05-10 @ 15:58:47
URL: http://amandafalk.se
Hanna

Shit vad kul! :D

2010-05-10 @ 21:11:41
URL: http://moshikitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback