Studying

Ledsen för så lite bloggande, men jag drunknar verkligen i plugg här. Måste råplugga både idag och imorgon kväll, men sen är jag freeee! Hur som helst kommer det inte bli så mycket inlägg eftersom jag verkligen måste koncentrera mig på pluggandet, behöver verkligen få bra betyg på alla de arbeten jag håller på med. Lägger in en liten lista här i alla fall som jag snodde av söta Cassandra. Ta den gärna ni med!

Kvällens humör: Sjukt uttråkad och rastlös, kan inte säga att det jag gör är det mest spännande någonsin.
Kvällens mående: Trött och seg!
Kvällens borde: Plugga bättre! Har suttit och stirrat på dataskärmen nu sen jag kom hem klockan fyra, men har inte skrivit mycket mer än ett halvt A4. Way to go!
Kvällens frisyr: Plattat i en tofs.
Kvällens smink: i.d-foundation, bronzer, mascara, ögonbrynspenna, vit inliner.
Kvällens klädsel: Svarta treggings, Topshopkofta och slappt linne. Skinnjacka.
Kvällens planer: Plugga, prommis med E och sen sova.
Kvällens vill ha: En färdig MVG-uppsats som ligger framför mig och en superfin tunika från Twist&Tango som jag spanat in.
Kvällens fundering: Vad packa till London!? Alla som känner mig vet att jag är överlägset sämst på att packa, och alltid släpar med mig tio kilo mer än vad jag behöver.
Kvällens beroende: Socker
Kvällens tråkigaste: Eh uppsatsen. Och mitt naturkunskapsprov på könssjukdomar och attraktion som jag har imorgon. Visste ni att man anses mer attraktiv om man har stor mun? Det visar typ att man är fertil eller nåt haha.
Kvällens längtan: Loooov och London!
Kvällens superlängtan: Rhodos, Sommar 2010, min 18-årsdag, mitt körkort. Studenten! Och mitt år som Au-Pair. Haha fan vad mycket jag längtar efter.
Kvällens låt: INGEN, insåg igår att jag inte kan plugga och lyssna på musik samtidigt.

Kommentarer
Cassandra

SV: kanske är bättre att spana in en annan klänning då! den är lite stor över bysten på mig, och då har jag ändå c-kupa plus att jag gick ned en storlek.



kul med sånna här listor ju! om jag inte läst det här hos dig hade jag inte vetat att stor mun är attraktivt liksom ;D



Kram!

2010-04-01 @ 18:43:48
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback