Wednesday

Har verkligen haft en mysig onsdag, suttit hemma hos E med henne och M och fikat och pratat om verkligen allt hela eftermiddagen. Lite bästa kompis-tid som jag verkligen behövde, har känt mig lite nere på senaste tiden. Är så glad att jag har så fina vänner som jag verkligen kan prata om allt med, och bara vara precis mig själv. 

Har beställt ett par plagg från Nelly nu på kvällen också (sisådär en halvtimme innan de fraktfria dagarna tog slut, är som alltid ute i god tid!) Blev en grå Palette Sweat Top från Vila och en rosa Promenade Plains tee från French Connection. Glöm förresten inte att skriva in koden STUDENT när ni beställer från Nelly, då får ni med giltigt CSN-kort 10% på allt, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback