Dagens klädsel

Är så trött att jag kan spy på orden "dagens outfit", så det fick bli ett alternativ idag, haha. Inte för att det var så mycket att visa upp i och för sig, kan ju inte säga att måndagmornar är tiden då jag känner mig som mest inspirerad... Men men, enkelt och bekvämt fick det bli idag. Sitter och pluggar nu inför ett seminarium om Kosovokriget ur ett realistiskt/konstruktivistiskt perspektiv, och efter det ska jag gå på ett par lektioner och sedan förhoppningsvis in till stan om jag hinner för att köpa ett par Thomas Sabo-berlocker.

Hur som helst så har jag på mig en blus från Odd Molly, jeans från Gina Tricot, skinnjacka
från H&M, skor från Converse och smycken från Betties Galleria, Thomas Sabo och Bijou Brigitte. Det var otroligt länge sen jag hade jeans på nu när jag tänker efter, jag som var en riktig jeanstjej innan jag började gymnasiet.



Kommentarer
Cassandra

sv: haha vad sjukt! världen är allt bra liten :) Antingen är jag helt blind eller så måste jag vara helt lost, för jag hittar inte dig på fb! eller det finns så många med samma namn så jag vet inte vem jag ska lägga till haha! kanske bättre om du lägger till mig? Cassandra Husén! :)



kram och sjukt snygg outfit, galet fina jeans!

2010-03-23 @ 10:50:27
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback