Tokyo Bag

 

Här kommer en liten bild på väskan jag beställde från Nelly. Älskar ju Chanels 2.55 Jumbo, och drömmen är att få äga en sådan i svart och silver en dag. Men tills vidare fick det bli den här halvkopian för 179:-. Måste säga att den var finare än jag förväntat mig, den kändes inte lika plastig som den såg ut på bilderna på hemsidan och var också större än jag trodde, vilket för mig var ett plus. Också ett bra dragkedjefack inuti väskan. Det enda som var lite dåligt var väl att axelbandet var en aning för kort, men då är ju jag 1,78 också... Den kommer i alla fall få assistera som partyväska i sommar, även om min väskjakt såklart inte är slut här. Nu fortsätter jag till vackra kuvertväskor och härligt stora skinnväskor att ha till skolan i höst - för väskor kan man ju bara inte ha för många av.

Kommentarer
Dilin

söt väska :)

2010-10-01 @ 20:37:46
URL: http://dtwiind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback