Packning på gång

Har så himla mycket att göra innan vi åker till Arlanda imorgon. Tvätta tusen maskiner tvätt, duscha, måla naglarna, se till att kamera/mobil/i-Pod-batterierna är laddade, tömma alla minneskort, ringa Nordea och kolla om VISA Electron funkar i Grekland och framför allt PACKA. Och säkert en massa mer som jag glömt bort för tillfället. Fy vad jag hatar att packa, det enda som är värre är egentligen att packa upp... Kan aldrig bestämma vad jag ska ha med mig, så det slutar alltid med att jag packar ner tio kjolar när jag ska vara borta i en vecka.

Hinner inte blogga om något mer intressant just nu då jag springer omkring som en galning, så ni får en dagens outfit så länge. Mitt huvud blev bortklippt på grund av ett smärre brynfärgningsmissöde... Skulle ju färga mina ögonfransar själv, och det gick ju som det gick haha.



Enkelt vardagsklädd i treggings från Gina Tricot, khakifärgat (en av mina nya favoritfärger på kläder, skitsnyggt!) linne från BikBok, ballerinas från ICU, väska från Jeane Blush/Nelly, skinnjacka från H&M och silversmycken från Thomas Sabo, Bijou Brigitte och Betties Galleria.


Kommentarer
Cassandra

himla fint! hoppas på ett inlägg innan grekland i alla fall! om inte - hoppas ni får det UNDERBART! och haha, nu är jag spänd - hur blev det egentligen med ögonbrynen?



kram!

2010-06-08 @ 19:23:48
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback