Nu åker jag! Nästan...

Nu har jag nästan packat klart. Har förmodligen glömt hälften trots alla mina packlistor, men passet är med i alla fall. Och pengarna. Det är väl det viktigaste egentligen, även om jag skulle bli sjukt ledsen om mina kläder och skor skulle komma på villovägar. Min ständiga skräck, att bagaget inte ska komma åkandes där på bandet...

Men nu mina gullungar ska jag gå och duscha och sen försöka sova. Är så taggad att jag knappt är taggad längre, det känns overkligt att vi åker imorgon liksom. Hörs kanskeee på morgonen imorgon innan jag åker vid åtta, annars får ni ha det så sjukt bra! Kommer tillbaks 23/6. PUSS!

(Haha, och visst kan jag berätta mer om min lilla ögonbrynsincident som Cassandra önskade. Det var väl inte så mycket mer egentligen än att jag först färgade dem till en bra färg som såg naturlig ut, men att min kära lilla mamma sedan kom och sa "äh, lägg på ett lager till, det syns ju knappt." Och det gjorde jag, hade det andra lagret på i några sekunder för länge, och vips så stod man där med RÖDBRUNA ögonbryn som är typ fem nyanser för mörka. Katastrof. Men så kan det gå, haha. Tur att jag ska iväg till medelhavet nu i alla fall så de bleks fort. En liten parantes bara...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback