Lite kort sådär

Rhodos, Rhodos, Rhodos. Ledsen att jag inte skrivit på så länge, men det har varit så mycket med uppackning och midsommar och träffa folk och en massa mer. Åker ju till Kreta imorgon kväll med pappa och lillebror, så det har varit lite stressigt med att tvätta och packa om. Men det är det värt!

Jag har haft två underbara veckor i Grekland i alla fall. Sjukligt soligt och varmt (35ºC fick jag veta att det varit när jag kom hem, och ändå gick grekerna omkring Converse, jeans och jackor.) Men det behövde jag efter den här isigt kalla vintern! Det känns bara onödigt att berätta i detalj vad vi gjorde varje dag, men sola, bada, festa, snorkla och äta var vad vi gjorde mest. Vi åkte till ett vattenland en dag också vilket jag tyckte var galet roligt, jag är som ett litet barn när det gäller vattenrutschkanor och sånt, haha. En del shopping blev det också då det fanns en hel del bra affärer i Rhodos Stad där vi bodde. Både fina små boutiquer och större kedjor som Zara, Mango och Sephora (!) Hittade till och med en Starbucks, så då blev jag lycklig som kunde få min älskade caramel macchiato.


Sammanfattningsvis kan jag bara säga att det har varit en grym resa tillsammans med mina två fina bästisar, med både dans till fötterna värkte på Pacha och Colorado och mysiga kvällar på balkongen med musik och garv. Skulle inte tveka en sekund på att få göra om det! Men nu laddar vi för London istället, eller hur?! Har inga bilder från resan på min laptop där jag sitter nu, så några från Facebook får räcka för tillfället. Nu måste jag fortsätta med packningen, men vi hörs senare. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback