Vart tar tiden vägen?

Dagarna bara rusar iväg! Snart är det bara tre veckor kvar till mitt allra sista sommarlov är slut - de veckor som alltid känns som en evighet i juni men som sedan bara försvinner. Försöker i alla fall utnyttja de här lediga dagarna så mycket som jag bara kan, det dröjer inte länge innan man sitter där med tiosidorsuppsatser att skriva och glosor att öva in. Igår kväll drog jag i alla fall ihop ett gäng tjejer från min grundskoleklass som satt på min altan och drack vin, garvade åt gamla minnen och bara hade det allmänt trevligt. Det är sjukt hur mycket man har glömt bort från högstadieåren, trots att det inte alls var länge sen. Borde nästan skriva upp allt!        

                 En av sommarlovets härligaste veckor, M & E på Rhodos

Har även hunnit med att åka omkring i galet regniga Stockholm och köpa bröllopsklänning till min fina, fina faster som gifter sig sista augusti. Bara en pytteliten borgerlig grej, men det ska ändå bli roligt då jag aldrig varit på bröllop och dessutom är så glad att hon hittat någon som gör henne lycklig. Så som det ska vara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback