Vart tog värmen vägen?


Tyckte det var iskallt när jag gick ut på altanen i morse, och då var det ändå 20ºC, det är verkligen sjukt hur kroppen anpassar sig till varmare temperaturer. Det kommer ju inte bli kul med vinter nu när man vant sig vid trettio grader och sol varje dag...

Idag ska jag hur som helst vara duktig och ta tag i uppackningen av Kretaväskan (jag veeet, men hur tråkigt är det inte att packa upp?), storstäda rummet och en massa andra nödvändiga saker som jag skjutit upp alldeles för länge. Inte riktigt TGIF, men det blir ju vad man gör det till... Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
jossan

wow vilken cool bild på dig, love ur hair! jättefin header föresten, har du gjort den själv?

2010-07-23 @ 15:24:31
Malin

jossan: haha tack så jättemycket :) yes den har jag gjort själv, funderar dock på att byta snart då jag har haft den sjukt länge. Men tack igen!

2010-07-23 @ 16:59:11
URL: http://mln.webblogg.se/
Carro

grym den bilden var!



sv: tack, gillar dem med =)

2010-07-26 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback