M by MJ till Stockholm!


Har försökt lägga upp Kretabilder här i flera dagar nu, men något är fel med mitt minneskort. 2/3 av bilderna dyker inte upp på datorn, fast jag laddar över alla. vet inte riktigt vad felet är, men det är så jäkla trist om en massa fina bilder fastnat i kameran för alltid...

Men men, något lite roligare som jag tänkt skriva om är att Marc by Marc Jacobs kommer öppna en 200 kvadratmeter stor butik här i Stockholm i höst! 1:a september slås portarna upp på Smålandsgatan 10 för att vara exakt. Otroligt kul tycker jag, speciellt då både dam- och herrkollektionen plus alla special items kommer finnas. För er som inte vet är M by MJ special items saker som gummistövlar, plånböcker, tygtotes, smycken och speglar som säljs till riktigt bra priser - så bra att till och med vi som lever på studiebidrag har råd med något. Absolut något att se fram emot i höst! Eller vad säger ni?

Kommentarer
AMANDA FALK

ååh gud vad rolgit :D det visste jag inte!

2010-07-11 @ 22:00:01
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback