Home to stay

Hej mina fina! Nu är jag tillbaka från Kreta. Äntligen måste jag faktiskt säga, fick lite Sverigelängtan efter tre veckors sol och salta bad i Grekland, även om jag har haft det fantastiskt. Håller på att föra över bilder i datorn nu, så det kommer upp lite här så fort jag hunnit beskära och fixa allt. Verkar som att några bilder liksom fastnat i kameran också, så måste försöka ordna det på något sätt...


Supergod Brownie- och Cheesecakemuffins och hallonsmoothie (för vem vill dricka något varmt mitt i juli egentligen?)

Idag har jag i alla fall tagit en liten runda i stan, träffat min fina vän H och fikat på mysiga Muffin Bakery på Drottninggatan, ett av mina favoritställen. Otroligt goda muffins som är sådär härligt smetiga i mitten, haha. Köpte en klänning också, men den visar jag lite senare... Nu ska jag ta igen lite The Hills- och The City-avsnitt som jag missat, har längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback