Elsas Mode

Impulsköpte Sofi Fahrmans chicklitroman Elsas Mode på Pocketshop häromdagen. Måste säga att den var över mina (låga, ska erkännas) förväntningar. Visst, klyschorna haglar stundvis och språket lämnar en del att önska, men det är en kul och inspirerande bok som beskriver den bloggvärld och det Stockholm många av oss känner så väl. Den fick mig dessutom riktigt sugen på att blogga mer (och åka till NY och hänga på Cipriani Upstairs...), vilket alltid är ett plus. Hittar ni den för några få kronor någonstans så köp, lättsmält och härlig läsning som gjord för stranden. Ser fram emot en del 2 och 3!

Kommentarer
Bea

sv: tack! :)

och jag håller med,Elsas Mode är faktiskt väldigt bra!

2010-07-23 @ 18:50:10
URL: http://artisticmind.blogg.se/
jossan

snyggt collage! hur gör du så de blir sån där skugga på bilderna??

2010-07-23 @ 19:32:38
Malin

jossan: tack! det har jag gjort i Photoshop, det är inte svårt alls. Markera bara det du vill ha skugga på med ett lasso eller markeringsram, sen trycker du på symbolen fx i fönstret där man har översikt över alla lager, och väljer "Skugga". Sen kan du ändra opacitet, spridning, vinkel osv. Hoppas det hjälpte!

2010-07-24 @ 01:06:34
URL: http://mln.webblogg.se/
AMANDA FALK

Jag älskade elsas mode :D

Sv: Förlåt att jag inte svarat på din kommentar på jätte länge, min blogg har inte fungerat alls på flera dagar så det var därför... Men presenten jag fick var grym tyckte jag, älskar sånt!

Ha en fortsatt toppen bra dag iallafall!

2010-07-28 @ 16:18:39
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback