Golden Globe Awards 2010


Är förmodligen sist av alla, men jag har inte tagit mig tid till att titta på alla Golden Globe-klänningar förrän nu. Inte så jättemycket fint i år tycker jag, väldigt mycket fula höga slitsar (kan dock vara fint om det är gjort på rätt sätt, som med allt), tomatrött och babyblått, vilket inte direkt är mina favoriter när det gäller gala.

Mina favorit var i alla fall Drew Barrymores nudefärgade Atelier Versace, men gillade också Chloë Sevignys mjukt lila Valentino och Sandra Bullocks mörkare Bottega Veneta. Här kan ni se fler klänningar. Vilken klänning var din favorit? Vem var bäst respektive sämst klädd?

Kommentarer
Johannis

äääääälskar alla tre som du valde, gilalr din smak! penelope cruz var också fin

2010-01-25 @ 17:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback