Sämsta schemat någonsin

Idag har jag haft en sån där söndag då man varit så duktig att man måste få skryta lite om det. Har rensat hela min garderob (så jag får plats med en massa höstkläder, hehe), tvättat hundra maskiner tvätt, strykt, dammsugit, övningskört, fixat naglarna och nu ska jag snart ut och övningsköra igen. Känns riktigt bra att ha fått allt gjort!

Har också hunnit med att kolla mitt schema för nästa termin, vilket inte kändes riktigt lika bra. Det var nämligen det sämsta jag haft under hela min gymnasietid, då jag börjar 8:15 tre mornar i veckan (vilket bara inte funkar när man är så morgontrött som jag) och har fått lärare som är helt galna i kurserna jag sett fram mest emot, Historia C och Engelska C. Men men, får väl försöka vara lite positiv och istället säga att jag tycker alla kurser jag ska läsa i år verkar helt okej (kanske undantaget kinesiska, som jag signade upp mig för i ett svagt ögonblick på vårterminen), och jag slipper ju faktiskt både spanska, matte och idrott. Bäst!


Kommentarer
AMANDA FALK

åh, jag vill också se mitt schema, dock är det aldrig någong skillnad på vår skolan typ :) förmiddag ungefär 8-11.30/12 varannan vecka och eftermiddag typ 13-17 varannan vecka. Ska dock bli kul att se alla mina kurser, vet bara några!

2010-08-09 @ 01:08:25
URL: http://amandafalk.se
Ilse

vad står FS, PS, PA och MAD för? Blev liten nyfiken bara hihi :)))

2010-08-09 @ 11:18:13
URL: http://ilsesmode.bloggs.se
Malin

Ilse: Ditt url fungerar inte tyvärr så svarar här istället. FS står för filosofi, en obligatorisk kurs inom mitt program, PS för psykologi, PA för projektarbete och MAD för mandarin :)

2010-08-09 @ 11:41:55
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback