Körkortsplugg

Hade verkligen noll blogginspo igår, så det blev inga inlägg. Skriver hellre ingenting än att tvinga mig själv att slänga ihop ett inlägg bara för att, det känns bara trist och krystat. Så nu vet ni det, haha!
 


Just nu sitter jag i alla fall och pluggar körkortsteori, och herregud vad mycket det är jag ska få in i mitt lilla huvud. ABS-bromsar och väjningsregler och defensiv körning och en miljard grejer till. Känner mig lite stressad då jag bara övningskört 3-4 gånger än så länge, och egentligen skulle behöva ta körkortet tidigt i vår eftersom jag vill åka som Au Pair på sensommaren/hösten efter studenten (körkort är då ett krav för att ens få ansöka.) Men det ska gå, det måste det.


Kommentarer
Cassie

Lycka till! Läste ett par kapitel i den där jäkla teoriboken för ett tag sedan, redan glömt allt ;)

2010-08-04 @ 12:08:16
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback