Gummistövlar!

 


Vilken härlig dag jag har haft, riktigt mysig. Började med parma-, mozzarella- och ruccolafocaccia på Muffin Bakery (god, men långt ifrån Frescos eller Chokladkoppens) och en massa catching up, vilket verkligen behövdes då vi inte setts allihopa på ett bra tag.

Sen var vi såklart tvungna att ta ett litet shoppingvarv också. Såg otroligt mycket fina höstsaker överallt, men jag höll i plånboken och kom bara hem med ett par supersöta, ljusrosa gummistövlar från Duffy/Mixage. Har letat efter ett par fina wellies länge, och så när jag hittade ett par på rea kunde jag inte låta bli. Skulle helst velat ha ett par svarta glossiga Hunter i och för sig, men det får vänta tills jag slutat spara...


Kommentarer
Amanda

Ja, den är verkligen underbart god!

Åh, vilka söta stövlar! Vil också ha! :)

2010-08-11 @ 22:43:07
URL: http://amandasrader.blogg.se/
ArtisticMind.blogg.se

Hej! Du skrev för en tag sedan om att det skulle vara kul om jag gjorde en guide över mina retuscheringar. Ikväll kommer jag publicera en liten guide över hur man fixar lösögonfrans-effekt, så kika gärna in senare. :) Ha det bra!

2010-08-12 @ 11:44:05
amilia

Åh va gott och vilka söta stövlar!

2010-08-12 @ 15:12:47
URL: http://amilias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback