Stylewatch - Chloë Sevigny


Tänkte fortsätta med lite fler Stylewatch, vad säger ni om det? Den här gången har jag valt Chloë Sevigny, lika känd för sin coola och lite excentriska stil som för sitt skådespeleri. Chloë lyckas alltid överraska och väljer hellre något uppseendeväckande än ett säkert kort, något jag verkligen gillar henne för. Hon är inte rädd för färg och mixar utan problem orange och chockrosa, men är minst lika duktig på att klä sig i nude, svart och vitt. Minidresses, oversized blazers och såklart det knallröda läppstiftet är hennes signum. Jag gillar det! Vad tycker ni om Chloës stil?

Kommentarer
Ida

SV: Nej, faktiskt inte ;) Bara positivt :)

2010-08-08 @ 23:50:23
URL: http://taralom.blogg.se/
AMANDA FALK

Jag gillar verkligen stilen!

Sv: Ja jag lägger upp de bästa tipsen på bloggen sen, absolut! Bara vi kommer iväg så, jag hoppas min kompis får åka :D Hon har rest varje månad de senaste månaderna, haha, så vi får se om hennes föräldrar vill betala igen, hoppppppppas :D När skulle ni åka i så fall?



Haha, ja alltid, helt galet :O samma sak varje gång!

Sov gott & dröm sött ♥

2010-08-09 @ 01:10:02
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback