Varför snö!?

Snö? SNÖ!?! Alltså jag döööööör, orkar verkligen inte mer. Precis när allt smält bort ska det komma flera centimeter till, vad är grejen med det liksom?

Idag fyller i alla fall lillebror fjorton (!) år, så ska hem till pappa och träffa lite släkt och fira honom. Har köpt en Sweet-tee från junkyard.se, så hoppas han blir glad för den. Tänkte träna efteråt sen, har inte gjort det på över en vecka så det ska bli riktigt skönt. Börjar nästan längta till gymmet då jag inte varit där på ett tag, behöver få ut all överskottsenergi känner jag. Haha, säger jag som för ett år sen drog mig för att gå dit. Jaja, skriver mer när jag kommer hem, kram sålänge!

Kommentarer
Patricia Klinteberg

fyfan för snö!!!



svar: tack! :) vi hade superskoj!

2010-04-05 @ 14:44:14
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback