Oh London


Fy tusan vad sugen jag är på att åka till London nu! Hittade en jättebra sida där man ser ett lååångt fotografi över en gata och sen under står det information om alla affärer som man ser på bilden. Supersmart! Har kollat Oxford Street, King's Road, Mount Street och Regent Street, och åh vad jag vill vara där just nu med plånboken i högsta hugg! Tur att jag åker om två dagar, hehe. Och extra tur att det ska bli 17-18 grader både på lördagen och söndagen! I'm bringing my ballerinas om man säger så.

Men men, innan dess är det mycket som ska fixas, så nu måste jag iväg. Ska till optikern för att få ett synintyg till min körkortstillståndsansökan, sen träna, växla pengar och fixa nytt Health Insurance Card, märkte att mitt gick ut för ett halvår sen... Ha en bra dag, kram på er!


Kommentarer
Patricia Klinteberg

svaren från frågestunen finns uppe nu! kram :D

2010-04-08 @ 08:42:14
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback