Payed

Haha, är fortfarande så jävla sur för min dator, men för att vara lite mer positiv kan jag berätta om något bra som hände idag. Vi äntligen betalat hela Rhodosresan! 7000 kronor fattigare men väldigt mycket gladare, nu känns det verkligen att vi ska iväg på riktigt! Can't wait, det ska bli så himla kul! Åker den 9/6 och kommer hem den 23/6, och sen åker jag tillbaks till Grekland (fast till Kreta) fem dagar senare med min pappa och lillebror. Kommer blir lite hetsigt att flyga hem, sova igen några dygn och packa om på knappt en vecka, men jag älskar att resa så det är det värt. Nu ska jag telefontracka pappa lite och se hur det går med datorn.

             

Här ska vi bo! Lite mer i utkanten av Rhodos Stad, men då vi fick bo på ett fyrstjärnigt lägenhetshotell till samma pris som ett betydligt mindre fint längre in tyckte vi att det var värt att ha en kvarts promenad till stranden. Snart åker vi brudar!


Kommentarer
Cassandra

Gud vad underbart, can't wait tills jag har tillräckligt med pengar för en utomlandsresa med mina tjejer :D

2010-04-29 @ 19:19:38
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback