Övningsköra & shoppa


Idag övningskörde jag för första gången! Måste säga att det var svårare än jag förväntat mig, det dröjde ett tag innan jag lyckades stanna utan att få motorstopp, haha. Men riktigt kul var det! Längtar tills jag kan börja köra på vägarna och så.

Har även hunnit med att åka förbi V-by en sväng för att köpa lite nödvändigheter till Londonresan. Kom förutom det hem med ett par solglasögon (Wayfarerkopior från Gina Tricot. Är inte helt hundra på modellen än, och då kändes 59:- som ett bra pris. Helst skulle jag vilja ha mammas original från 80-talet, men de är tyvärr trasiga i bågarna...) och en blus från H&M Garden Collection. Nu letar jag bara efter ringen och två klänningar, sen är jag rätt nöjd med Garden Collection-plagg. Hoppas på att jag kan hitta något av det i London!

Kommentarer
Cassandra

sv: Glad påsk!



Den där t-shirten är superfin, men sitter helt fel på mig tyvärr. Jag är inte helt säker på att jag kommer använda min fjärilsring, så bestämmer jag mig för att den inte är min stil hör jag av mig! :)



Kram

2010-04-04 @ 22:14:24
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Erica

SV: Okej! Men visst är den bra? :)

2010-04-04 @ 22:23:03
URL: http://musice.blogg.se/
Wilma

Den där blusen är såå fin, vilken tur du hade som hittade den i din strl! :)

2010-04-04 @ 23:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback