Bye bye Rhodos?

Sitter hemma hos M och är lite lätt vettskrämd, läste precis att den där vulkanen som fick utbrott nyligen på Island kan fortsätta ge ifrån sig aska i över ett år (vilket den tydligen gjorde sist den hade utbrott!) Hej då Rhodos säger jag bara! Fyfan, om den resan skulle bli inställd skulle jag typ dö, har sett fram emot den i drygt ett och ett halvt år. Ironiskt nog sitter vi nu och planerar en resa till London i september. Har hittat ett helt okej hotell på Trafalgar Square, där det bara skulle kosta 3700:- per person att bo i tre nätter, flyg inkluderat! Vi ska försöka dra ihop så många tjejer som möjligt och åka ner på en långweekend med tema fest och shopping, skulle vara galet roligt.

Nu ska vi i alla fall gå och sätta på grillen, och sen får vi se om det blir utgång eller bara myskväll med film, godis och nätshopping. Själv är jag sjukt trött och håller på att bli förkyld, så tror det blir det senare om inte min kära vän här opponerar sig... Ha en fin fredagskväll!

Kommentarer
Cassandra

Usch, hoppas åskan lägger sig! Annars är det fan INTE OKEJ! :(

2010-04-17 @ 18:19:44
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback