A lot of gossip

Image and video hosting by TinyPicJag är så himla trött. I kroppen, i huvudet, i ögonlocken som bara vill falla ihop hela tiden... Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det bara beror på att jag fått för lite sömn under veckan, men bestämde mig hur som helst för att ha världens lugnaste fredagskväll hemma för mig själv. Har precis gått och handlat lite Phish Food, och ska bädda ner mig och maratonkolla på Gossip Girl, som är min senaste kärlek. Hittade världens bästa sida för ett par dagar sen (där man kan kolla både filmer och tv-serier gratis utan att behöva ladda ner något alls), och har sedan dess avverkat en och en halv säsong GG. Jag är fast! Fattar inte hur jag kunnat missa det här tidigare. Ha en superfin kväll, och så hörs vi imorgon.


Kommentarer
michelle

Åh phish food, så himla god :)

2009-09-17 @ 07:47:51
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback