You're gonna need a shoe

Image Hosted by ImageShack.us

Hann med att springa igenom H&M igår innan träningen med M (gissa om jag har träningsvärk idag), och då stötte jag på de här snyggingarna. Kunde inte låta bli att köpa dem (för de var riktigt sköna också, trots sin 10-centimetersklack), så nu står de här bredvid mig och muntrar upp min kväll som kommer vara fylld med historieplugg. Sjukt stort och viktigt prov på måndag, och eftersom jag knappt börjat plugga än så blir det stanna hemma-lördag. Tråkigt, men nödvändigt. Är riktigt stolt över min självdisciplin, haha!

Kommentarer
Amanda

Shiiit vilka snygga!!!! H&M är faktiskt bra på skor! Hur mycket kostade dom? (A) :D

2009-02-15 @ 09:57:01
Malin

Tack! Ja, har faktiskt hittat flera favoritpar där :) De var inte dyra alls, har för mig att de kostade runt 300:- :D

2009-02-15 @ 11:08:29
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback