Gossip Girl spin-off

Image Hosted by ImageShack.us

Det är nu officiellt att en Gossip Girl-spinoff är på väg till Sverige! Den kommer handla om Serenas och Erics mamma Lily van der Woodsen (Kelly Rutherford), och hennes vilda och problemfyllda tonårsliv sedann hon vänt ryggen till sin rika familj och flyttat till Los Angeles - långt ifrån lyx och fina privatskolor. Serien utspelar sig under 1980-talet, och förutom Kelly Rutherford är även Daniels Humphreys pappa, Rufus (Matthew Settle) självskriven. Kan bli bra, kan bli dåligt. Men jag ser hur som helst fram emot det, alltid kul med en ny serie, right? När den kommer till Sverige har jag dessvärre ingen aning om, men 11 maj är i alla fall datumet för premiären i USA.
Vad säger ni - bra eller dåligt? Är spinoffs någonsin en bra idé?

Kommentarer
J

det låter spännande. hoppas på att det blir någorlunda bra!

2009-01-21 @ 07:22:23
fanny

hade jag ingen aning om! håller med dej; kan bli bra, kan bli dåligt.

tyvärr brukar inte spin offs vara så bra..men men, man ska inte dra förhastade slutsatser ;)

2009-01-22 @ 19:44:09
Malin

J: Hoppas också på det, vill ha en ny serie att följa, haha!



Fanny: Nej, eller hur, tycker inte heller det, så mina förväntningar är inte direkt uppe i taket... Men vem vet, det KAN ju bli bra :)

2009-02-15 @ 10:06:15
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback