Golden Globe 2009

Självklart har jag som den stora celebrityklänning-på-gala-nörd jag är suttit och kollat igenom många, många klänningar från nattens Golden Globe. Brukar alltid hitta en hel del klänningar som jag mer än gärna skulle ha hängandes i min garderob som ögongodis, men i år hittade jag inte alls så mycket snyggt. Hänger jag inte med? Hur som helst, det här var några av mina favoriter:

Image and video hosting by TinyPic

Kate Beckinsale: Vackert sval i en lika vackert sval J.Mendel. Jag gillar det!
Maria Menounos: Underbar blå klänning vars ursprung jag inte lyckats hitta. Någon som vet vart den är ifrån?
Eva Mendes: Hellångt och kritvitt - känns lite för mycket bröllop - men jag tycker ändå att Salmas Dior är riktigt cool. Snyggare i en annan färg kanske?
Salma Hayek: Enkel men snygg Bottega Veneta. What's more to say?

Hedersomnämnanden: Eva Longoria och Olivia Wilde, båda i Reem Acra.

Vad säger ni, hade ni någon favorit?

Kommentarer
amelie

vilken jävla hylla salma har! skulle inte banga på dom haha

2009-01-15 @ 17:40:03
Cassandra

Kate och Evas, aah :D Så tjusiga! Håller dock med om att Evas borde ha varit typ.. grön eller nåt ahha!



kram

2009-01-15 @ 19:02:31
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Cassandra

Du är utmanad i min blogg sötis! :)

2009-01-17 @ 14:04:55
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Malin

Amelie: Ja, haha!



Cassandra: Gillade dem massor också, hade lätt velat ha på mig någon av dem själv, haha! Ja eller hur, typ grön, haha :D Kram

2009-02-15 @ 10:02:21
URL: http://mln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback