Fashion for your home

Image Hosted by ImageShack.us

Är galet trött efter den stressigaste veckan på länge, har haft så himla mycket prov. Men nu är det i princip lov! Ska ta och tillbringa min kväll med nagelfixning och min Sex and the City-box, var länge sen jag kunde göra något annat än att plugga en vardagskväll...  Förresten, ni har väl inte missat att H&M släppte sin home-kollektion idag? Fanns faktiskt en del fint, även om det inte är något som skulle passa i mitt rum direkt. Men billigt var det i alla fall.
Ha en fin kväll!


Kommentarer
Sarah

Såg den homekollektiongrejen, fanns fett mkt fina saker!! vet du när det släpps i butik? Hoppas du fick en mysig plugglös kväll =)=)

2009-02-21 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback